Allegro spada u vrlo visoku klasu predpojačala izvanrednih
karakteristika, i bez stida će biti deo bilo kog audio sistema, izuzev možda
apsolutne High-End klase. Ako do kraja poštujete specifikaciju materijala sa
šeme, kvalitetno uradite pločicu i sve pažljivo sklopite, uspeh neće izostati. Kutija i
prednja ploča ostaju na vama da ih rešite po sopstvenom ukusu i sposobnostima.
U ispravljaču koristite ISKLJUČIVO toroidni transformator, i gledajte da ga ipak
namestite što dalje od svih pločica. Raspored u kutiji je i inače jedan od
kritičnijih momenata u dizajnu audio uređaja a to posebno i najviše važi upravo
za predpojačala jer ona uvek imaju najveća pojačanja u celom sistemu a i rade sa
malim nivoima signala pa su i vrlo slaba rasipna polja transformatora
(sopstvenog ali i od najbližih uređaja) dovoljna da naprave probleme i
praktično upropaste sav trud i jako degradiraju osobine inače kvalitetnog
uređaja. Pločice su međusobno povezane pljosnatim višepolnim "ribbon"
kablovima kakvi se najčešće koriste u kompjuterima, a na krajevima imaju IDC
konektore. Ovo rešenje ima mnogo prednosti i što se tiče jednostavnosti izrade i
pouzdanosti ali i karakteristika jer je svaka druga žica u "ribbon"-u vezana za
masu pa su i preslušavanja i međusobni uticaji minimalni.
Nemojte štedeti na kvalitetnim potenciometrima jer se ta ušteda višestruko NE
ISPLATI. Koristite uvek metal-film otpornike i MKT ili Simensove MKH ili
"Greencap"(Mylar) blok kondenzatore ali nikada keramičke disk kondenzatore
izuzev za deblokadu napajanja. Za kondenzatore malih vrednosti (ispod 1000pF) u
audio uređajima uvek koristite ili Mica(Mika, Liskunski) ili Stiroflex, a
nikako disk keramičke. Elektrolitski kondenzatori kroz koje prolazi audio signal
moraju biti ili visokokvalitetni bipolarni ili tantal tipa. Integralna kola u
predpojačalima gotovo nikada ne "crkavaju" i zato ih NE STAVLJAJTE u
IC-podnožja već ih direktno lemite. Ima to i mnogo drugih pa i važnijih prednosti
po pitanju zvuka i kvaliteta.
Dole navedene karakteristike su rezultat merenja prototipa sa optimalnim
rasporedom u kutiji, a vaši rezultati mogu izgledati drukčije u zavisnosti od
toga koliko mudro ste rešili raspored. To ne znači da je ovaj dizajn u bilo kom
smislu više kritičan nego neki drugi, naprotiv. Napravite bilo koje predpojačalo
i "promašite" sa rasporedom u kutiji i videčete šta će se sa kvalitetom i
karakteristikama dogoditi! U ostalom, "prepakujte" neko vrhunsko fabričko
predpojaćalo u pogrešan raspored pa ćete takođe videti šta se događa. Sve će
to da radi... ali kako!?
> Frekventni opseg
DIRECT mode----- bez ogranicenja (zavisi od izvora signala)
BYPASS mode---- 10Hz-108KHz ( -1dB)
TONE mode ------ 14Hz-87.5KHz (1dB; kontrole "flat")
> THD (20KHz propusni opseg / tipicno opterecenje / 1V rms izlaz)
DIRECT mode---- nemerljivo
BYPASS mode----<0.002%
TONE mode ------<0.0026%
> TONSKA KONTROLA
BAS---------------- 12dB na 50Hz
TREBLE------------ 12dB na 10KHz
> ODNOS SIGNAL/SUM
DIRECT mode------ nemerljivo
BYPASS mode----- 105dB
TONE mode ------- 100dB (ili bolje, zavisi od polozaja kontrola)